أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۶۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: به منظور کاهش فشار اقتصادی به دانشجویان و جهت رفاه حال آنها میزان تعدادی از وام‌های دانشجویی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه 598، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس،‌با اشاره به افزایش وام‌های دانشجویی در سال 98 گفت: به منظور کاهش فشار اقتصادی به دانشجویان و جهت رفاه حال آنان، تعدادی از وام‌های دانشجویی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان در جلسه هیأت امنا به این نتیجه رسید که باید تعدادی از وام‌های ضروری، افزایش سقف تسهیلات داشته باشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: این افزایش وام از طریق صندوق رفاه اعمال و اعلام می‌شود و دانشجویان می‌توانند طبق روال سال‌های گذشته از این وام‌ها استفاده کنند.

گفتنی است،  وام ضروری دانشجویان شامل وام برای معالجه بیماری های پرهزینه، وام کمک برای انجام  پایان نامه ،وقوع حوادث طبیعی و یا از دست دادن بستگان درجه یک می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها