أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۶۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان یک گروه پزشکی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «برکت، جمعیت و سفره ساده افطار» می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، همزمان با 30 اردیبهشت و سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در تقویم جمهوری اسلامی ایران که به عنوان روز ملی جمعیت به ثبت رسیده است یک گروه پزشکی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با این مضمون کرده است.

امسال در نیمه ماه مبارک رمضان و شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام گروه پزشکان سپیدار اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان برکت و موضوع جمعیت و سفره ساده افطار می‌کند.

در این مسابقه قرار است اعضاء خانواده در کنار سفره ساده افطار با تلفن‌های همراه خود عکاسی کرده و عکس‌های خود را برای این گروه ارسال می‌کنند.

مواردی که در داوری امتیاز بیشتری خواهند گرفت عبارتند از: خانواده‌های جوان‌تر، خانواده‌هایی با فرزندان بیشتر و سفره‌های ساده‌تر است.

برای شرکت در این مسابقه عکس‌های می‌توانید عکس‌ها را با کیفیت مناسب به صورت افقی بگیرید خودتان را را تا تاریخ ۲۰ خردادماه به آدرس @naslehosseini1 در پیام رسان های بله، سروش، تلگرام و ایتا و یا رایانامه‌ی naslehosseini@iran.ir ارسال کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها