أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۶۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شنا و فعالیت دریایی از بعدازظهر امروز به دلیل ارتفاع بیش از ۲ متر امواج دریا در سواحل مازندران ممنوع شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان هوا و وزش باد دریا موّاج می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در این مدت بیشینه سرعت وزش باد در سواحل و فراساحل استان تا ۱۵ متر بر ثانیه ۵۴ کیلومتر بر ساعت پیش‎بینی می‎شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشینه ارتفاع موج ۱.۷ تا ۲.۵ متر برآورد می‌شود.
رضوی با بیان اینکه در این مدت شنا ممنوع است، افزود:: به دلیل مواج بودن خزر، مسافران و همشهریان از شنا در دریا خودداری کنند.

وی گفت: در این مدت بیشینه دما هوا در مناطق غربی استان بین ۲۶ تا ۲۸ درجه ودر مناطق مرکزی و شرقی استان بین ۲۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران افزود: وضعیت جوی استان فردا در آخرین روز اردیبهشت ماه ابری، کاهش دما خنک شدن نسبی هوا و بارش پراکنده خواهد بود.

وی افزود:در این مدت بیشینه دما از بالای ۳۰ درجه به زیر ۳۰ درجه کاهش پیدا می‌کنه و بین ۲۳ تا ۲۶ درجه پیش بینی می‌شود.

کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد امسال اجرا می‌شود، گفت: شهروندان ماه رمضان برای شنا به دریا نروند و هیات نجات غریق در قبال حفظ جانشان هیچ مسئو لیتی ندارد.

وی افزود: ۵۰۰ ناجی غریق از اول خرداد امسال برای نجات جان مسافران و کاهش غریق در سواحل مازندران مستقر می‌شوند.

کریمیان گفت: طرح دریا در این مدت با حضور نجات غریق هر روز از ساعت هشت صبح تا هشت شب در سواحل استان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مانور و رژه ناجیان غریق ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه فردا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در ساحل بابلسر خبر داد و گفت: در این مانور گروه‌های امدادی شامل ۵۵۰ ناجی غریق، امدادگران هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ حضور دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها