أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۰۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۳     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیدار ذوب‌آهن و النصر عربستان فردا برگزار نمی‌شود و این در شرایطی است که نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا دیر ارسال شده است.
به گزارش پایگاه 598، ماجرای دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربستانی هر روز که می‌گذرد پیچیده‌تر می‌شود. عربستانی‌ها حاضر نیستند برای بازی به ایران سفر کنند و از همین‌رو بازی‌های دو تیم در کشور ثالث برگزار می‌شود. در رده باشگاهی هر نماینده‌ای از این دو کشور به لیگ قهرمانان صعود می‌کند، باید محل میزبانی خود را تعیین کند که ذوب‌آهن برای میزبانی از النصر عربستان، شهر کربلا را معرفی کرد، اما حالا خبر رسیده که این بازی به میزبانی ذوب‌آهن لغو شده است.

ماجرای لغو دیدار ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در رسانه‌های عربی از جمله یورو اسپورت عربی منتشر شده و این در حالی است که نماینده کشورمان اکنون در کربلا حضور دارد. اینکه دلیل لغو دیدار دو تیم چه بوده هم جالب است و اداره امنیت عراق اعلام کرده نمی‌تواند امنیت این بازی را فراهم کند و به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ذوب‌آهن مقابل نماینده عربستان را لغو و به زمان دیگری موکول کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که ذوب‌آهنی‌ها پس از اتفاقات دیدار تیم‌شان مقابل الزورا عراق و رفتار هواداران عراقی در ورزشگاه کربلا، قصد داشتند محل میزبانی از النصر را به دبی تغییر دهند که این اتفاق با مخالفت AFC مواجه شد. دلیل این موضوع کمبود زمان اعلام شد.

در حالی که ذوب‌آهنی‌ها برای دیدار با النصر امروز (دوشنبه) راهی کربلا شدند، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شده است. در همین حال تیم النصر عربستان نیز در آستانه سفر به کربلا بوده که پیش از پرواز به آنها این موضوع اعلام شده و النصری‌ها سفر خود را لغو کرده‌اند. نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از ظهر امروز به فدراسیون دو کشور و باشگاه‌ها رسیده و با توجه به اختلاف زمانی میان مالزی (مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا) تا ایران، ارسال دیرهنگام این نامه نیز عجیب به نظر می‌رسد.

ذوب‌آهن اکنون باید از عراق مجدداً به ایران بازگردد تا تاریخ جدید برگزاری این بازی و محل برگزاری آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود که البته این موضوع باید با هماهنگی و موافقت باشگاه ذوب‌آهن صورت بگیرد که میزبان دیدار با النصر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها