أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛
جدال دو تیم قهرمان فصل پایان یافته فوتبال ایران و قطر را شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا با روحیه‌ای خوب آماده دیدار با زردهای ایران در نیمه نهایی جام حذفی شوند.
به گزارش پایگاه 598، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پیش از این شانس صعود از گروه خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بودند، از ساعت ۲۱ روز دوشنبه در دیداری تشریفاتی و در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر بودند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۶) و علی علیپور (۶۷) برای پرسپولیس گل زدند.

دقایق ابتدایی این بازی تحت تأثیر خداحافظی ژاوی هرناندز و مراسمی که از سوی باشگاه پرسپولیس برای وی در نظر گرفته شده بود سرد و کم رمق آغاز شد که البته تیم السد یکی دو فرصت خوب برای گلزنی داشت.

با این حال در دقیقه ۱۶ مهدی ترابی با شوتی تماشایی و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه السد را باز کرد تا در روز خداحافظی ژاوی یکی از تماشایی ترین گل‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل را به ثمر برساند.

در ادامه تیم السد روی پاس‌های دقیق ژاوی می‌توانست توسط بونجاح بازی را به تساوی بکشاند اما بیرانوند در دو صحنه موقعیت گلزنی را از این بازیکن الجزایری گرفت.

پرسپولیس در ادامه می‌توانست صاحب گل دوم شود که ضربه محکم ربیع خواه را مدافع السد از روی خط دروازه برگشت داد.

نیمه دوم هر چند جذابیت‌های نیمه اول را داشت اما درصد خشونت بازیکنان بیشتر شده بود اما با اینکه جدال دو تیم تشریفاتی بود اما فوتبال جذابی را به نمایش گذاشتند و دروازه دو تیم بارها تا آستانه فروشی پاشی پیش رفت.

مهدی ترابی که در نیمه اول یک گل زیبا به ثمر رسانده بود در دقیقه ۶۷ پایه گذار گل دوم سرخپوشان شد و با پاسی خوب علیپور را در موقعیت گل قرار داد تا وی برای دومین بار دروازه حریف را باز کند.

در دقایق باقی مانده هم پرسپولیس و هم السد صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شدند اما بیرانوند در دو صحنه بسیار عالی عمل کرد و مانع از باز شدن دروازه اش شد. پرسپولیسی‌ها هم چند موقعیت خوب داشتند که خستگی مهاجمان اجازه نداد به گل برسند تا در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

پرسپولس که قهرمان لیگ برتر شده است روز هشتم خردادماه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود تا حریف داماش گیلانیان در فینال جام حذفی مشخص شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها