أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
نوروزی:
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک گفت: از صحبت‌هایی که امیررضا خادم مطرح می‌کند متعجب و متاسف شدم.

به گزارش پایگاه 598، امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون انتخابات فدراسیون کشتی و صحبت از مهندسی انتخابات گفت: صحبت‌های امیر خادم جای تعجب و تاسف دارد. تا دیروز که عوامل فدراسیون دوستان و نزدیکان خودشان بودند، حرفی از مهندسی در کار نبود، اما حالا که نعمتی با آن همه مشغله در مجلس و تنها به خاطر علاقه‌اش به کشتی سرپرستی و مدیریت فدراسیون را برعهده گرفته است، تهمت می‌زنند.

وی ادامه داد: این رفتار جوانمردانه و درست نیست؛ مگر این صندلی چه‌قدر ارزش دارد که به خاطرش به هر کار زشتی دست می‌زنند تا به آن برسند؟ همه کشتی و کشتی‌گیران را به جوانمردی و مرام پهلوانی می‌شناسند، کاری نکنیم این تصور بین مردم خراب شود.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ خادم در اولین اظهارنظری که بعد از ثبت‌نامش برای ریاست فدراسیون کشتی داشت عنوان کرد که حق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است که در انتخابات فدراسیون‌ها دخالت داشته باشند و مهندسی کردن انتخابات ایرادی ندارد، اما چه اتفاقی افتاده که حالا صحبت‌هایش با آن حرف‌های اولیه در تناقض است و حرف از مهندسی می‌زند؟

* رسیدن به صندلی فدراسیون نیاز به این همه آبروریزی ندارد

نوروزی افزود: تمام مواردی که مطرح می‌کنند بی‌پایه و اساس است. چرا تا دیروز که او به عنوان معاون وزیر از امکانات دولتی برای تبلیغ خودش استفاده می‌کرد مشکلی نبود، اما حالا که میدان رقابت تنگ شده به همه تهمت می‌زند؟ تمام اینها توهین به خانواده و جامعه کشتی است. رسیدن به صندلی فدراسیون نیاز به این همه آبروریزی ندارد درحالی‌که مدام دم از اخلاق می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی فقط تلاش می‌کنند چهره موجهی از خود نشان دهند، اما در عمل حاضر نیستند اندکی به مصالح ملی و اعتبار کشتی فکر کنند و تا اقدامی بر خلاف میل آنها صورت می‌گیرد پای تعلیق و مشکلات اتحادیه جهانی را پیش می‌کشند.

*  ۷ سال فدراسیون را در اختیار داشتید و به کسی هم پاسخگو نبودید

قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: شما ۷ سال فدراسیون را در اختیار داشتید و به کسی هم پاسخگو نبودید. قهرمانان بسیاری را خانه نشین کردید بدون آنکه دلیل قانع کننده‌ای داشته باشید. سیاست‌ها و اقدامات فدراسیون، کشتی را تا به این درجه از سقوط رساند که تا عناوین نهم و یازدهم جهان تنزل پیدا کردیم. با این اوصاف چه اصراری دارید همچنان به مسئولیت خود در کشتی ادامه دهید؟

وی افزود: منطق انتخابات این است هر کسی که کاندیدا شده، در سکوت کارنامه خودش را به اعضای مجمع ارائه دهد؛ اعضای مجمع هم آنقدر کاربلد هستند که می‌دانند چه کسی به درد کشتی می‌خورد و می‌توانند انتخاب درستی داشته باشند. مسلما اعضای مجمع با رعایت مصالح کشتی فردی واجد شرایط را برای ریاست انتخاب خواهند کرد، فردی که نفس تازه‌ای در کالبد این ورزش بدمد و بتواند ورزش اول را در مسیر درست هدایت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها