أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
احمد علیرضابیگی:
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه عارف و لاریجانی شریک روحانی در مشکلات اقتصادی هستند، گفت: عملکرد دولت روحانی به پای جریان اصلاحات و حامیان لاریجانی نوشته شده است.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، احمد علیرضابیگی در خصوص موضع فراکسیون ولایی پیرامون انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی در اقلیت قرار دارد و نمی‌تواند نقش آفرینی جدی برای انتخاب ریاست مجلس انجام دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: عارف و لاریجانی که برای ریاست مجلس در رقابت با یکدیگر هستند، شریک آقای روحانی در مشکلات اقتصادی موجود و شکست برجام هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: عارف و لاریجانی تلاش دارند حساب خود را از دولت روحانی جدا کنند، اما عملکرد دولت روحانی به پای جریان اصلاحات و حامیان لاریجانی نوشته شده است، لذا عارف و لاریجانی هیچکدام شایستگی تکیه زدن بر کرسی ریاست مجلس را ندارند.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس افزود: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا طی مصوبه‌ای مانع از ورود سازمان بازرسی و دستگاه‌های نظارتی به نظارت بر مصوبات این شورا شده است، این در حالی است که در زمینه تخصیص‌ها، اعتبارات قابل توجهی جابجا شده است.

وی تصریح کرد: فراکسیون ولایی انتقادات جدی به وضعیت کنونی اداره و مدیریت مجلس دارد، ولی به دلیل اینکه از نظر تعداد در مجلس در اقلیت قرار دارد، نمی‌تواند بر روند انتخاب ریاست مجلس تأثیرگذار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها