أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۵۶۷۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
گاف جدید عضو اصلاح طلب خانه احزاب قم؛
«مصطفی جلالی» که پیشتر برخی اظهارات شاذ و غیر معقول وی در پایگاه اطلاع رسانی خبرقم منعکس شده بود؛ این بار با استناد به یک طرح گرافیکی با کپشن (زیرنویس) خیالی، افق‌های جدیدی از خیال پردازی!را به نمایش گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «مصطفی جلالی» دبیر حزب مردمی اصلاحات قم و عضو خانه احزاب شهرقم که پیشتر برخی اظهارات شاذ و غیر معقول وی در پایگاه اطلاع رسانی خبرقم منعکس شده بود؛ این بار با استناد به یک طرح گرافیکی با کپشن (زیرنویس) خیالی، افق‌های جدیدی از خیال پردازی را به نمایش گذاشت.

جلالی با انتشار تصویر زیر در صفحه توییتر خود نوشت:
"ورود پیشرفته‎ترین جنگنده پیچیده جهان تا هفته آینده به آبهای خلیج فارس! volar - x35T، محرمانه‌ترین پروژه ساخته شده دست بشر که برای آرماگدون یا جنگ روسیه ساخته شده بود.

گويا volar خواهد آمد؛ هرچند دلاوران ايرانى بهترند اما... احساس ميكنم ‎ديپلماسى به ما بيشتر كمك ميكند!

‎هشتگ: #دست_دولت_را_باز_بگذاريد #نه_به_جنگ"

مصطفی جلالی در ادامه پاسخ یکی از کاربران توییتر که با دیدن این توییت در مورد اصالت تصویر تردید دارد را این گونه می‌دهد:

فارغ از تصنعی بودن تصویر در نگاه اول و استدلال و ادبیات کودک‌وارانه دبیر جبهه مردمی اصلاحات قم، با جست‌وجوی تصویر مذکور به یک سایت مرجع ایده‌های هنری _ concept art _ می‌رسیم که این ایده تخیلی با عنوان GunShip نیز در آنجا به ثبت رسیده است.

 
هدف اصلاح طلبان از دوراهی جنگ و صلح چیست!؟
دوگانه‌ صلح و جنگی که اکنون از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، اقدام تازه‌ای نیست. آنان پیش از انعقاد برجام نیز به طرح دوگانه‌ «صلح و جنگ»، «برجام و جنگ» و «کنگره و اوباما» پرداختند. آنان تلاش داشتند تا با تکمیل پازل آمریکا، مردم ایران را از عواقب تصمیم جمهوری‌خواهان در کنگره که مثلاً جنگ است بترسانند و ایران را با دولت اوباما به توافق برسانند.

اصلاح‌طلبان با گفته‌ها و نوشته‌های خود توانستند بالاخره ایران را به سوی مذاکره با آمریکا و برجام سوق دهند که نتیجه آن این شد که آمریکا از برجام خارج شد و دستاوردی هم برای ایران نداشت.

امروز نیز اصلاح‌طلبان به نوعی مدعی‌اند می‌خواهند ایران را از بولتون خلاص کنند و به دام مذاکره ترامپ بیاندازند. این اقدامات اصلاح‌طلبان تکمیل پازل و راهبرد آمریکاست که تلاش دارند با جنگ روانی و هراساندن مردم از جنگ، ایران را پای میز مذاکره بکشانند.

 بدون شک اگر اصلاح‌طلبان به تکمیل راهبرد دشمنان نپردازند، آمریکا نه اقدام به جنگ خواهد کرد و نه موفق خواهد شد با ایران مذاکره کند.

اقدامات نظامی آمریکا در خلیج‌فارس مبنی بر حضور ناو هواپیمابر لینکلن از نگاه کارشناسان نظامی تهدید واقعی نیست و یک جنگ روانی است؛ چرا که حداقل در یک دهه اخیر ناوهای هواپیمابر آمریکایی به‌جز مواردی معدود حضوری مستمر در خلیج‌فارس داشته‌‌اند. اما اصلاح‌طلبان این اقدامات را تقویت قدرت دفاعی آمریکا می‌دانند.

در حالی که آمریکا طی پیام رسمی به ایران تاکید کرده است که تحت هیچ شرایطی برنامه‌ای برای درگیری نظامی با ایران ندارند، اما برخی در داخل تلاش دارند وضعیت «جنگ یا صلح» را برای مردم ترسیم کنند تا در این دوراهی، جمهوری اسلامی ایران را به خواسته مقامات آمریکایی یعنی مذاکره نزدیک سازند.

 در همین زمینه بخوانید: آیا این اکانتهای فیک متعلق به مصطفی جلالی است!؟




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها