أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
رحیم‌پور‌ ازغدی:
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت سند 2030 را مستقیم تصویب کرد و در مورد آن بودجه گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسن رحیم‌پورازغدی در مراسم «دو راهی سازش یا مقاومت» در پاسخ به این سؤال که چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرای سند ۲۰۳۰ موضع‌گیری نکرد، گفت: سند ۲۰۳۰ اصلاً در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نشد، دولت و آقای رئیس جمهور این سند را نه در شورا و نه در مجلس و نه در هیچ نهاد قانونی دیگری مطرح نکردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دولت این سند را مستقیم تصویب کرد و در مورد آن بودجه گذاشت و آن را اجرا کرد و حتی در مورد اجرای بخشی از آن هم گزارش داد، الان برخی‌ها هم می‌گویند هنوز دارند بخش‌هایی از آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از این صریحاً اعلام کرد که این سند لغو است، و لغو هم شد و اگر جایی هم اجرا شود غیر قانونی است.

رحیم‌پور ازغذی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره اینکه اگر امام حسن (ع) امروز حضور داشت درباره رانت‌خواری‌ها مالی چه واکنشی داشت؟ عنوان کرد: مسلماً تفکر اهل بیت و اسلام در مورد رانت‌خواری مشخص است الان هم مواضع قانون اساسی و هم رهبر انقلاب در این رابطه روشن است. رانت‌خواری یک ریالش حرم است چه برسد به هزار میلیارد آن.

وی تصریح کرد: موضوع الان سر این نیست که بگوییم حکومت رانت‌خواری را خوب یا بد می داند چون موضع حکومت مشخص است، مسئله سر کیفیت اجرا و سازماندهی و نظارت و پاسخگویی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این سؤال که فسادها تا کجا ادامه خواهد داشت، هم یادآور شد: فساد تا زمانی که جلویش را نگیریم ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها