يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۸۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام کرد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به طور رسمی اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد.

فیفا امیدوار بود که با کمک چند کشور دیگر بتواند جام جهانی قطر را با حضور ۴۸ تیم برگزار کند، اما اختلافات سیاسی قطر با چند کشور حاشیه خلیج فارس باعث شد این ایده ناکام بماند.

بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که کشوری عربی از خاورمیانه میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها