يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۶۸۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
بی اطلاعی عضو کمیته اخلاق از محرومیت دروازه بان پرسپولیس/
حکم محرومیت سه جلسه‌ای دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس تاکنون از سوی هیچ مقامی تائید نشده است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل تخلفی که در بازی با پارس جنوبی نسبت به یکی از ماموران انتظامی انجام داده بود روز گذشته (چهارشنبه) به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفت و توضیحاتی را نسبت به رفتار خود ارائه کرد.

ساعاتی پیش یکی از رسانه‌ها اعلام کرد طبق حکم کمیته اخلاق بیرانوند به سه جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

این درحالی است که یکی از اعضای کمیته اخلاق از صدور این حکم ابراز بی اطلاعی کرد.

همچنین مصطفی سلیمانی، وکیل دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی کشورمان هم لحظاتی پیش این حکم را شایعه خواند و درخواست کرد به این شایعات توجه نشود. جالب این جا است خود بیرانوند هم با قرار دادن کامنتی زیر پست سلیمانی مبنی بر اینکه "تو از کجا فهمیدی" و همچنین استیکر‌های فراوان خنده تا حد زیادی صحت این حکم را زیر سوال برد.
 
حکم بیرانوند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها