أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۸۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۲ خرداد ۱۳۹۸
بازکین سابق تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی از باشگاه سون سامسونگ کره‌جنوبی شکایت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا؛ بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به صورت رسمی از باشگاه سون سامسونگ کره جنوبی به فیفا شکایت کرد. وکیل این بازیکن، علت طرح شکایت مزبور را فسخ یک طرفه قرارداد زاهدی از سوی تیم کره ای و بدون دلیل موجه عنوان کرد.

زاهدی محصول آکادمی پرسپولیس است که پس از عملکرد خوب در تیم های پایه توسط علی دایی سرمربی وقت سرخ پوشان به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل شد اما در تیم بزرگسالان زیاد فرصت بازی پیدا نکرد و به ماشین سازی قرض داده شد.

 

او در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم «وستمانایا» در لیگ ایسلند پیوست و عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی ایسلند شد.

زاهدی پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا داشت مورد توجه تیم سون سامسونگ کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی پس از اطلاع تیم کره ای از محرومیت گذشته به دلیل دوپینگ، قرارداد را فسخ کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها