أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۸۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه عملکرد سه‌ساله مجل رضایت‌بخش نیست، گفت: مجلس دهم در بزنگاه‌ها و پرونده‌های مختلف نظیر: تصویب 20 دقیقه ای برجام عملکرد بهتر و قابل‌قبول‌تری می‌توانست از خود به جا بگذارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سال‌روز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و آغاز شب‌های قدر اظهار کرد: تلاش برای بندگی و عبادت خدا در شب‌های قدر باید دوبرابر شود.

وی با اشاره به سال‌روز آزادسازی خرمشهر پس از اسارت 576 روزه تصریح کرد: در ادوار مختلف برخی از مسئولین با کم‌کاری‌های خود، خیلی به کشور آسیب وارد کرده‌اند و سقوط خرمشهر ریشه در همین کم‌کاری‌ها دارد و نتیجه کم‌کاری، خیانت به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و مردم بی‌گناه خرمشهر است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه آزادی خرمشهر را یک معجزه الهی بود، بیان کرد: طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری خرمشهر پس از 576 روز اسارت از دست بعثی‌ها آزاد شد، ولی خرمشهرهای دیگری وجود دارد و در خرمشهرهای دیگر، دشمن به دنبال اسارت روح و فکر ملت ایران است.

وی آرایش جنگی دشمن را در سه ضلح اقتصادی، فضای مجازی و سیاسی عنوان کرد و افزود: متناسب با آرایش جنگی دشمن باید آرایش خود را حفظ کرد و در این میان نیروهای انقلابی مؤمن و متعهد از نقش تأثیرگذاری برخوردار هستند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه فعالیت سه‌ساله مجلس دهم روبه اتمام است و عملکرد سه‌ساله مجل رضایت‌بخش نیست، افزود: مجلس دهم در بزنگاه‌ها و پرونده‌های مختلف نظیر تصویب 20 دقیقه ای برجام عملکرد بهتر و قابل‌قبول‌تری می‌توانست از خود به جا بگذارد.

وی با اشاره به اینکه مجلس دهم با وضع قوانین بازدارنده می‌توانست مانع افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها شود، بیان کرد: دولت مجری قوانین وضع‌شده از سوی مجلس است و اگر قوانین بازدارنده‌ای در شرایط فعلی کشور از سوی نمایندگان مجلس دهم وضع می‌شد دولت مجبور بود قوانین وضع‌شده را اجرا کند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به وجود لابی‌گری، بده‌بستان‌های سیاسی، کوتاه‌آمدن‌ها و رأی ممتنع دادن‌ها در مجلس دهم گفت: مجلس دهم با شفاف‌سازی می‌تواند به رأس امور بگردد و برای شفاف‌سازی در مجلس نیاز به امسال شهید مدرس‌ها داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها