أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۹۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
عاملان تهدید به قتل برانکو و سیدجلال از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند. برانکو فاش کرد او و سیدجلال در تماس های تلفنی تهدید به مرگ می شوند!
به گزارش پایگاه 598، برانکو در تازه‌ترین اظهار نظر خود پرده از تهدیداتی برداشته که طبق ادعای او از چند روز پیش شروع شده‌اند.سرمربی پرسپولیس در افشاگری بی‌سابقه‌ای خود در مورد ماجراهای رقم خورده در روزهای اخیر اظهار داشت: من هرگز از رقابت نترسیده ام اما مرا تنها این تماس‌های مشکوک و تهدید آمیز می‌ترساند!

با من تماس می‌گیرند و حرف‌های نامربوط زیادی را مطرح می‌کنند، کاپیتان من را به زیر سوال می‌برند و به دروغ برایش دردسر ایجاد می‌کنند، من نمی‌توانم این مسائل را اتفاقی ببینم!

بنابه این گزارش، با توجه به شکل جدی تهدید ها که خطرناک به نظر می رسد پلیس تهران وارد عمل شده است تا با ردیابی های تخصصی عاملان تهدیدهای خطرناک را ردیابی و دستگیر کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها