أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۹۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی انجمن قطعه‌سازان:
سخنگوی انجمن قطعه سازان گفت: من از انجمن خودروسازان و شرکت‌های خودروسازی می‌خواهم جهت شفافیت اعلام کنند که کدام قطعات را اکنون کمبود دارند و چه شرکتی به آنها قطعه نمی‌دهند و نهادهای نظارتی و امنیتی تحقیق کنند که آیا شرکت قطعه در انبار دارد و یا نقدینگی لازم را در اختیار دارد اما باز هم از دادن قطعه خودداری می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، در نشست خبری هیئت رئیسه انجمن خودروسازان کشور، بهنیا سخنگوی این انجمن با انتقاد از اظهارات دبیر انجمن خودروسازان گفت: این انجمن و خودروسازان بهتر است در این شرایط آدرس غلط به مردم و نمایندگان مجلس ندهند. بنا بر اظهارات آقایان 160 هزار خودرویی که کمبود قطعه دارند و در کف انبارها خوابیده به علت عدم تامین از سوی قطعه‌سازان است.

وی ادامه داد: آقایان بهتر است اعلام کنند که کدام قطعه‌ساز که اتفاقا بیشترین ارز دولتی را گرفته بیشترین تسهیلات را در اسفندماه گرفت و خودروسازها نیز  بیشترین حجم مطالبات را به آنها پرداخت کرده‌اند چرا قطعه نمی‌دهد.

بهنیا تصریح کرد: جالب اینجاست این قطعه‌ساز شروع به خریدن کارخانه‌های تعطیل شده قطعه‌سازی کرده اگر پول ندارد که قطعه بدهد چطور می‌تواند کارخانه بخرد. من از انجمن خودروسازان و شرکت‌های خودروسازی می‌خواهم جهت شفافیت اعلام کنند که کدام قطعات را اکنون کمبود دارند و چه شرکتی به آنها قطعه نمی‌دهند و نهادهای نظارتی و امنیتی تحقیق کنند که آیا شرکت قطعه در انبار دارد و یا نقدینگی لازم را در اختیار دارد اما باز هم از دادن قطعه خودداری می‌کند.

سخنگوی انجمن قطعه‌سازان تصریح کرد: این یک نوع انحصار گرایی است بر همین اساس است که ما بارها اعلام کردیم اگر قرار است دو خودروساز اصلی کشور خصوصی سازی شوند باید به کنسرسیومی از بخش خصوصی داده شود تا این شائبه‌های انحصارگرایی به وجود نیاید. اکنون با این وضعیت ما تنها برای 20 روز توان فعالیت داریم و بعد از آن قطعه‌سازان کشور زمین‌گیر خواهند شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها