أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مافیای رجوی و ساواکی‌های برانداز در انتظار فرش قرمز!
«تهدید نظامی ایران در لحظه حاضر، نه نشانه فعلیت یافتگی گزینه جنگ، بلکه تاکتیکی پیشگیرانه و مکمل تحریم‌ها برای ترساندن [مردم] است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، «شهاب برهان» فعال چپگرا و از اعضای تشکل موسوم به کمونیست کارگر، با انتشار یادداشتی در وب‌سایت "رادیو زمانه" برخی از گروه‌های اپوزیسیون را به‌دلیل سکوت یا همراهی با سیاست‌های خصمانه امریکا علیه مردم ایران به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: «آرایش جنگی و تهدیدات نظامی کنونی امریکا، مکمل خفقان اقتصادی برای واداشتن ایران به مذاکره بر سر چند و چونِ به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است... تهدید نظامی ایران در لحظه حاضر، نه نشانه فعلیت یافتگی گزینه جنگ، بلکه تاکتیکی پیشگیرانه و مکمل تحریم‌ها برای ترساندن [مردم] است... جمهوری اسلامی در وضعیتی به مذاکره دعوت می‌شود که پیش‌شرط امریکا "یا تسلیم یا مرگ" است!»

برهان با اشاره به سازمان تروریستی منافقین ادامه داد: «مجاهدین خلق که نه با میلیشیای خود در تهران و نه با سلاح‌های اهدایی ارتش عراق در ازای مشارکت در کردکشی شیمیایی صدام، قادر نشدند شعارهایشان را عملی کنند و از تروریسم ضدامریکایی به رشوه‌پرداز مافیایی سناتورهای جنگ‌طلب و فاشیست امریکا تبدیل شدند، رسما و علناً خواهان سرنگونی [جمهوری اسلامی] از طریق حمله نظامی امریکا هستند تا با خون مردم، فرش قرمز زیر پای "مریم رجوی" رئیس‌جمهور منتخب رختخواب مرحوم "مسعود رجوی" پهن شود.»

این فعال اپوزیسیون سپس به انتقاد از سلطنت‌طلبان پرداخت و نوشت: «در استراتژی "رضا پهلوی" مردم ایران باید مسالمت‌آمیز رفتار کنند، ولی یاری دولت امریکا به خودش می‌تواند با بمباران و موشک باشد؛ چون همانطور که همه شاهد‌ند، شاهزاده جایی برای محکوم کردن تهدیدات جنگی و دعوت امریکا به عقبگرد ارابه جنگی‌اش نمی‌بیند. هدف واقعی او پس گرفتن ایران از مردم و تسمه کشیدن از گرده کارگران اعتصابی است که "پاپا جون و مامی جون‌"اش را دربدر کردند. شاهزاده‌ای که شخصا هیچ نیرویی برای پس گرفتن حق موروثی[!] و برانداختن رژیم حاکم ندارد، مگر با نیروی نظامی و اشغالگری ارباب خود و پدر‌ش یعنی امریکا با همدستی اسرائیل و عربستان و سایر شرکا.»

 وی همچنین اعضای تشکل برانداز موسوم به "فرشگرد" را که هوادار رضا پهلوی و تشکیل یک حکومت سکولار هستند، "ساواکی" و "مزدور خارجی" توصیف کرد.

گفتنی است رویکرد خصمانه ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، علیه ملت ایران که با بدعهدی، تهدید و اهانت عجین شده است، گروه‌های ضدانقلاب را بر سر دوراهی قرار داده و چهره خائن بسیاری از آنان را از پس نقاب شعارهای به‌اصطلاح مردم‌گرایانه خارج ساخته است.

اکنون مردم به عیان شاهدند که داعیه‌داران آزادی و صلح، با جنگ‌طلبی که میهنشان را به نابودی تهدید می‌کند و هموطنانشان را تروریست می‌خواند، همدست و همپیمان شده‌اند و برای حمله نظامی به ایران لحظه‌شماری می‌کنند.

و این البته رؤیایی است خام که برای متجاوزان و وطن‌فروشان به کابوسی ناتمام بدل خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها