أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۶۹۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
محل برگزاری فینال جام حذفی هنوز مشخص نشده اما احتمال دارد یکی از سه شهر قم، تهران یا مشهد میزبان این مسابقه باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فینال جام حذفی روز ۱۲ خرداد بین داماش گیلانیان و برنده مسابقه پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود. البته محل برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نیست. مسئولان برگزاری مسابقات به احتمال فراوان قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان یک شهر را برای برگزاری فینال انتخاب خواهند کرد. اگرچه مشهد یکی از گزینه‌های اصلی برگزاری فینال بود اما با توجه به اعتراض داماش گیلانیان به نظر می‌رسد برگزاری مسابقه در این شهر منتفی است. داماش مدعی است که مشهدی‌ها در بازی فینال بی‌طرف نیستند و برای اینکه پدیده آسیایی شود دوست دارند سپاهان یا پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.

از سویی دیگر ورزشگاه یادگار امام قم وشهر تهران دو گزینه دیگر میزبانی فینال هستند. باید دید که آخرین بازی فصل فوتبال ایران در کدام یک از این سه شهر برگزار می‌شود البته قم با توجه به نزدیکی به دو تیم فینالیست گزینه اصلی به نظر می‌رسد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها