أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۷۰۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سهمیه باشگاه‌های ایران برای لیگ قهرمانان آسیا؛
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار جدولی، سهمیه لیگ‌های مختلف قاره کهن برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2020 را اعلام کرد که بر این اساس سهمیه لیگ برتر ایران همچنان 2+2 است، به عبارت دیگر دو تیم به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه می‌یابند و دو تیم دیگر وارد پلی‌آف می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار جدولی، سهمیه لیگ‌های مختلف قاره کهن برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2020 را اعلام کرد که بر این اساس سهمیه لیگ برتر ایران همچنان 2+2 است، به عبارت دیگر دو تیم به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه می‌یابند و دو تیم دیگر وارد پلی‌آف می‌شوند.

از منطقه غرب آسیا، لیگ ستارگان قطر هم دیگر لیگی است که سهمیه‌هایی مشابه به لیگ برتر ایران دارد و این در حالیست که لیگ‌های امارات و عربستان سعودی هر کدام دارای سه سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی و یک سهمیه حضور در پلی‌‌آف دارند.

در منطقه شرق نیز لیگ‌‌های کره جنوبی و چین دارای سه سهمیه مستقیم درمرحله گروهی و یک سهمیه حضور در پلی‌ آف دارند و لیگ‌های ژاپن و استرالیا 2 نماینده را مستقیماً به مرحله گروهی و دو نماینده دیگرشان را به پلی‌آف می‌فرستند.

جدول توزیع سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2020 به شرح زیر است:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها