يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۰۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به اظهارات ترامپ در توکیو واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به اظهارات ترامپ در توکیو واکنش نشان داد.

در توییت محمد جواد ظریف آمده است: ” آیت‌الله خامنه‌ای مدتها پیش با صدور فتوایی در منع تسلیحات هسته‌ای، اعلام کردند که ما به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیستیم.

تروریسم اقتصادیِ ” تیم بی ” به مردم ایران آسیب می‌رساند و در منطقه تنش ایجاد می کند. اقدامات و نه حرف‌های ترامپ نشان خواهد داد که هدف وی هم همین است یا خیر! ”

دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک بعد از دیدار با "شینزو آبه” نخست وزیر ژاپن گفت: اعتقاد دارم که ایران می خواهد گفت و گو کند، اگر آنها می خواهند گفت و گو کنند، ما نیز خواهان گفت و گو هستیم.

وی مدعی شد که ایران می‌خواهد یک توافق (جدید) داشته باشد و او معتقد است که حصول آن ممکن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها