يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۰۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از اعلام جزئیات بررسی جسد میترا استاد به مرجع قضایی تا ساعاتی دیگر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، مسعود قادی پاشا، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، در ارتباط با آخرین جزئیات بررسی پرونده میترا استاد همسر دوم شهردار اسبق تهران اظهار داشت: جسد متوفی شب گذشته به پزشکی قانونی استان تهران انتقال یافت.

وی افزود: از صبح امروز اقدامات کارشناسی تخصصی بر روی جسد آغاز شده است و جسد متوفی کالبدشکافی شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به حضور کارشناسان پزشک قانونی در بررسی این پرونده، گفت: جزئیات قتل از طریق بررسی جسد انجام گرفته و نتیجه تنها به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

قادی پاشا خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی‌های صورت گرفته بر روی جسد میترا استاد تا ظهر امروز به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها