يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۰۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
پلیس تهران:
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.
 به گزارش پایگاه 598، سرهنگ بابک نمک‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ادعای مطرح شدن خیانت توسط میترا استاد در نامه به دست آمده از محمد علی نجفی، اظهار کرد: در یادداشت به دست آمده از آقای محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران بحث‌هایی در رابطه با اختلافات خانوادگی و درخواست طلاق مطرح شده، اما به هیچ وجه هیچ اشاره‌ای مبنی بر خیانت میترا استاد عنوان نشده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تصریح کرد: آقای نجفی مدعی است از حدود یک سال پیش با مقتول دچار اختلاف شده و درخواست طلاق داده که همسر وی با این درخواست موافقت نکرده و این انگیزه قتل بوده است.

وی هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.

گفتنی است محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران صبح روز گذشته (۷ خرداد ۹۸) میتر استاد همسر دومش را با شلیک چند گلوله در یک برج در منطقه سعادت‌آباد به قتل رساند و متواری شد.

تلاش پلیس برای بازداشت محمد علی نجفی ادامه داشت تا اینکه وی بعدازظهر روز گذشته خودش را به پلیس معرفی و اقرار به قتل همسرش کرد.

منبع: تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها