يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۲۳
زمان انتشار: ۰۱:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه سپاهان را در خانه اش شکست دادیم و راهی فینال جام حذفی شدیم، خوشحالم.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد تیمش مقابل سپاهان در خصوص این بازی گفت: طبیعی است که بابت رفتن به فینال خوشحال هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و قبل از هر چیز تبریک خودم را به آن‌ها می‌گویم.

قاطعانه برتر از سپاهان بودیم

وی ادامه داد: همچنین به هواداران مان تبریک می‌گویم که از ما به خوبی حمایت کردند. بسیار بازی خوبی ارائه دادیم و قاطعانه بهتر از سپاهان بودیم. نشان دادیم چرا بهترین تیم ایران هستیم، چون بازی نیمه نهایی را با تیم دوم بازی کردیم و با لیاقت به فینال رفتیم. ما پدیده را شکست دادیم و الان هم سپاهان را در اصفهان شکست دادیم. تبریک فراوانی به بازیکنانم می‌گویم، چون از بازی و رفتار آن‌ها لذت بردم. همه آن چیزی که برای باشگاه بزرگ لازم است را بازیکنان دارند.

برانکو درباره داوری بازی افزود: ۲ بازیکن دیگر تیم سپاهان هم باید اخراج می‌شدند. نمی‌دانم چرا داور پنالتی گرفت، اما ظاهرا داور پشت دروازه این پنالتی را اعلام کرد. تا به حال دیده ام که برای پرسپولیس داور پشت دروازه تصمیم گیری کرده است و برای تیم‌های دیگر نبوده است. در بازی با نفت آبادان هم داور پشت دروازه گل ما را مردود اعلام کرد.

نیمکت سپاهان با عصبانیت سمت نیمکت ما می‌آمدند

سرمربی تیم پرسپولیس درباره درگیری زیاد بازیکنان هم ادامه داد: من پشت به زمین بودم و متوجه درگیری‌ها نشدم، اما باید انگیزه بازیکنان میزبان را درک کرد. به خاطر عصبانیت‌ها این مسائل پیش می‌آید. تا جایی که می‌دانم نیمکت حریف سمت نیمکت ما می‌آمد. به نظر من روی بازیکن ما پنالتی شد، اما داور آن را نگرفت.

پنالتی کیانی هم گل می‌شد، برمی‌گشتیم
برانکو درباره اینکه اگر پنالتی کیانی گل می‌شد به بازی بر می‌گشتید افزود: بله به بازی بر می‌گشتیم.

وی در خصوص اخراج بازیکنان سپاهان و اینکه شما به سود تیم خودتان حرف می‌زنید گفت: به نظر شما اخراج دو بازیکن سپاهان عادلانه بود یا نبود؟ کیانی و یزدانی هم باید اخراج می‌شدند. چرا ایرانپوریان اخراج شد؟ می‌دانید به داور چه گفت؟ شما با داور حرف زدید؟ من نمی‌دانم داور چرا برای سپاهان پنالتی گرفت؟ آن صحنه پنالتی نبود. آیا کسی می‌داند آن صحنه پنالتی بود؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها