کد خبر: ۴۵۷۱۲۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران با دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس مملو از حواشی خشونت بار و دعوا و کلمات رکیک درون زمین و روی سکوها بود.
به گزارش پایگاه 598، دیدار حساس دو تیم که به وقت‌های اضافه کشیده شد، با عصبانیت عجیب بازیکنان دو تیم به خصوص مهره های سپاهان و نیمکت این تیم به جنجال کشید. این دیدار جنجالی با گل دقیقه 120 پرسپولیس و حذف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی همراه شد تا سپاهانی ها که یک پنالتی را هم در اوقات تلف شده از دست دادند، از گردونه رقابت‌ها حذف شوند و امسال نیز بدون جام بمانند.

بازی در نود دقیقه با برخوردهای فیزیکی دو تیم اما تقریبا بدون دعوای غیرورزشی خاتمه یافت. البته در نیمه دوم و دقایق پایانی بازی در وقت معمولی درگیری هایی دیده شد اما به سرعت با دخالت کادرفنی دو تیم پیش از شدت گرفتن مهار شد. در قلب این برخوردها کی روش استنلی و شجاع خلیل زاده قرار داشتند که هر دو هم در طول بازی کارت زرد دریافت کردند.

حواشی عجیب:کی‌روش هافبک پرسپولیس را تهدیدکرد!

بازی به دو زمان 15دقیقه ای رسید تا هیجان و حساسیت به اوج برسد. در لحظات پایانی وقت اضافه اول ، در یک صحنه که کرنر به سود پرسپولیس گرفته شد، ایرانپوریان بر روی موردی اعتراض داشت که با ادامه دادن اعتراضاتش، و احتمالا بکار بردن الفاظ نادرست خطاب به داور کارت مستقیم قرمز از داور گرفت و از زمین اخراج شد. او و دیگر بازیکنان به این اخراج بسیار معترض بودند. این بازیکن از زمین مسابقه خارج نمی‌شد و به داور چهارم و ناظر داوری اعتراض داشت. قلعه‌نویی نیز هنگام خروج ایرانپوریان او را مورد شماتت قرار داد و به شدت از او عصبانی بود که چرا تیمش را بی مورد و بی دلیل 10نفره کرده است؟!

با اخراج ایرانپوریان، رسول نویدکیا که در دقایق پایانی بازی به زمین آمده بود، مجدداً تعویض شد تا دومین تعویض 20 دقیقه ای قلعه نویی باشد.

با پایان نیمه اول از وقت‌های اضافی، کی‌روش استنلی با سروش رفیعی درگیر شد و این درگیری به دیگر بازیکنان و کادرفنی دو تیم کشیده شد. بازیکنان دو تیم درگیری فیزیکی را ادامه دادند و با دخالت مسئولان و یگان امنیتی درگیری‌ها به پایان رسید. کی روش بعد از دریافت کارت زرد نخست به دلیل خطا، با فریادهای عجیب صورتش را به صورت داور بازی چسباند و برای لحظاتی او را هل داد اما زاهدی فرد خشم خود را فروخورد و او را بیش از کارت زرد تنبیه نکرد. همین موضوع این مهاجم پرخاشگر را جری تر کرد.

با پایان تنش‌ها داوران بعد از مشورت در میانه میدان، سروش رفیعی و کی روش استنلی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کردند تا دوباره تنش به زمین و هواداران کشیده شود. کی‌روش هنگام خروج، سروش رفیعی را به شدت تهدید می‌کرد. سپس سعید آقایی نیز به شکل عجیبی شبیه منازعات خیابانی ، سکوها را به شورش تشویق کرد و در تصاویر تلویزیونی این حرکات مشخص بود.

تیم سپاهان پس از این اتفاق، از زمین به بیرون کشید و قصد نیمه تمام گذاشتن بازی را داشت که با میانجی گری مسئولان مجدداً به زمین آمدند. 

دقایقی بعد پس از اعلام ضربه پنالتی به سود سپاهان، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به این تصمیم بسیار اعتراض داشتند و برای لحظاتی کنار زمین شلوغ شد. بعد از هدر رفتن پنالتی توسط کیانی که سکوهای نقش جهان را به سکوت کشاند، در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی و شروع ضربات پنالتی بودند پرسپولیس توسط تکل بدموقع و ناقص سیاوش یزدانی روی شوت نورالهی به پیروری رسید و کار را تمام کرد تا آرزوی قلعه نویی برای کشاندن بازی به پنالتی ها محقق نشود.

پس از به ثمر رسیدن این گل هواداران ملتهب سپاهان شروع به تخلیه ورزشگاه کردند. نیازمند دروازه‌بان سپاهان پس از پایان بازی بر روی زمین افتاده بود و گریه می‌کرد. نیازمند در ثانیه پایانی بازی شانس باز کردن دروازه بیرانوند را داشت.  پس از بازی، تاوارس مربی دروازه‌بانان سپاهان و بیرانوند سمت نیازمند رفتند و او را دلداری دادند. مهدی شریفی بازیکن پیشین سپاهان هم هنگام خروج از زمین مورد فحاشی هواداران این تیم قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها