يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
برخی از هواداران خشمگین سپاهان به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و با پرتاب سنگ اقدام به شکستن شیشه‌های این اتوبوس کردند.

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، به فینال مسابقات صعود کرد و در این مرحله به مصاف داماش گیلانیان خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان بازی و زمانی که اتوبوس تیم پرسپولیس برای سوار شدن اعضای این تیم وارد ورزشگاه نقش جهان شد، شیشه‌های این اتوبوس با پرتاب سنگ توسط برخی از تماشاگران منتسب به سپاهان شکسته شد. مشخص نبود در لحظه این حملات نیروی انتظامی که موظف به مراقبت از سلامت و حفظ جان بازیکنان تیم میهمان است، کجا بوده و مشغول چه کاری بود. ناتوانی در برقراری نظم در این لحظات به طور واضح مشهود بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها