يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس جمهور می‌توانست با استفاده از اختیاراتش مانع از بر باد رفتن14 میلیارد دلار از ذخیر کشور شود.

به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به درخواست رئیس جمهور برای داشتن اختیارات ویژه، اظهار داشت: این ادعا و صحبت رئیس جمهور بسیار عجیب است.

وی افزود: سخنان روحانی عجیب است چرا که طبق قانون اساسی رئیس جمهور بالاترین اختیارات را بعد از مقام معظم رهبری دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سوال اینجاست رئیس جمهور طی این سال‌های ریاست جموری‌اش چه میزان از اختیاراتش استفاده کرده است؟

نقوی حسینی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد دلار از ذخایر کشور بر باد رفت، گفت: رئیس جمهور می‌توانست با استفاده از اختیاراتش مانع از بر باد رفتن این 14 میلیارد دلار شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت برجام بسیار آشفته است و ارزش پول ملی بسیار کاهش یافته است، گفت: آیا روحانی نمی‌توانست با اختیاراتی که دارد مانع این مساله شود؟ بنابراین این اظهار نظر رئیس جمهور بیشتر فرار رو به جلو است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها