يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از عملکرد بانک ملت و مدیرعامل این بانک در توانمندسازی خانواده های نیازمند تحت پوشش این سازمان، قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملت، سیدپرویز فتاح در لوح سپاسی خطاب به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک، استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و سربلندی آن را مرهون تلاش های ارزنده مدیران کارآمد و لایق خواند و افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که به ما توفیق خدمت به بهترین بندگانش را در یکی از مهم ترین فرازهای تاریخ عنایت کرده است زیرا به فرموده حضرت رسول اکرم(ص)، "کسی که در هر صبحگاه به امور مسلمین همت نگارد و در اندیشه کار آنان نباشد از ما نیست".

وی در این نامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی، اعطای  تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک ملت را باعث ایجاد زمینه های اشتغال، توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند و مورد حمایت کمیته امداد خواند و از دست اندرکاران این بانک بابت تعامل اثرگذار و همکاری ارزنده با مددجویان، سپاسگزاری کرد.

فتاح اظهار امیدواری کرد که کمیته امداد در سال جدید که به نام رونق تولید مزین شده است، با حمایت مستمر بانک ملت، گام های موثرتری را در جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان بردارد.

بر اساس این گزارش بانک ملت در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و تقویت تولید ملی، با همکاری و معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان این کمیته تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کارهای کوچک پرداخت می نماید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها