يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی تهران بزرگ به ادعای مطرح شده مبنی بر "ورود یک شاهد جدید" به پرونده قتل "میترا استاد" و افشای زوایای پنهان زندگی همسر دوم نجفی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، روز گذشته خبری در یکی از رسانه‌ها با ادعای ورود یک شاهد جدید به پرونده قتل میترا استاد منتشر شد.

در این خبر آمده بود: "این مرد ظهر امروز (۹ خرداد ۹۸) با مراجعه به اداره آگاهی تهران به گفتگو با کارآگاهان نشست و اطلاعات خود از زوایای پنهان زندگی استاد را به پلیس افشا کرد. "

درباره صحت این ادعا با سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفتگو کردیم.

سردار رحیمی؛ با تکذیب این ادعا گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: کار تحقیقات پلیس از "محمد‌علی نجفی" ادامه دارد.

به گزارش تسنیم؛ محمد‌علی نجفی؛ صبح روز هفتم خرداد، میترا استاد؛ همسر دومش را با شلیک چند گلوله در یک برج در سعادت‌آباد به قتل رساند و متواری شد.

نجفی بعدازظهر همان روز با حضور در اداره آگاهی خودش را به پلیس تحویل داد و به قتل همسرش به دلیل اختلافات پیش آمده اعتراف کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها