أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۷۱۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
مشاجره لفظی بین نمایندگان کردستان در مجلس با مدیرکل صدا و سیمای استان منجر به درگیری فیزیکی بین نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل صداوسیما شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از سنندج، براساس گزارش یک منبع موثق، در جلسه‌ای که تمامی مسوولان ارشد استان کردستان حضور داشتند، درگیری لفظی بین ابولقاسم امان‌اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و مجمع نمایندگان استان صورت گرفته بود.

سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و علیمحمد مرادی نماینده قروه و دهگلان نیز نسبت سخنان مدیرکل صداوسیمای استان واکنش نشان دادند.

یکی از نمایندگان مجلس هم ضمن ابراز ناراحتی از سخنان مدیرکل صداوسیما، گفت: توهین به نمایندگان مجلس، توهین به مردم استان است چرا که نمایندگان مجلس برایند آرای مردم هستند.

این نماینده مجلس به خبرنگار فارس گفت: استمرار درگیری لفظی منجر به به درگیری فیزیکی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در خصوص درگیری و مشاجره لفظی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: ساعت ۱۸ چهارشنبه هشتم خرداد، بنا به دعوت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان جلسه هم‌اندیشی با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان و تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

حسین خوش‌اقبال افزود: با توجه به عنایت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار نسبت به رفع مشکلات کردستان و لزوم هماهنگی و همگرایی بین مدیران مباحثی در خصوص مشکلات استان و لزوم هماهنگی و همگرایی مدیران در این جلسه مطرح شد.

خوش‌اقبال اضافه کرد: همه اعضا در این نشست بر مؤثر بودن اینگونه نشست‌ها و تداوم آن با هدف بررسی مشکلات استان به صورت موردی و عملیاتی تاکید داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: بعد از اتمام جلسه رسمی، اختلاف نظرهایی بین تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص شیوه اجرایی فعالیت‌ها این رسانه در سطح استان به وجود آمد که موجب مشاجره لفظی تندی بین آنها شد.

وی یادآور شد: بدون شک اختلاف‌نظرها امری طبیعی است لیکن با صبوری و تحمل بیشتر می‌تواند نتایج بهتری داشته و موجب رشد و توسعه استان کردستان شود بخصوص در شرایطی که وحدت و یکپارچگی میان مسئولان می‌تواند در رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف استان مؤثر باشد.

وی اذعان کرد: در نهایت نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار این استان ضمن تاکید بر همراهی و همدلی بین اعضا و تلاش هماهنگ برای رفع مشکلات استان همه اعضا را به آرامش و برادری دعوت کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها