يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۱۷۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
ضرغامی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل شورای عالی انقلاب فرهنگی حل می‌شود؟ گفت: حل شده است. جلسات تشکیل می‌شود، یا رئیس اداره می‌کند یا نایب رئیس. اصلا بن بستی در اداره کشور وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، سید عزت‌الله ضرغامی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران درباره سیاست‌های ترامپ گفت: به ترامپ توصیه می‌کنیم سیاست‌های نخ نمای گذشته را تکرار نکند چراکه مردم دنیا همیشه پاسخ این نوع نگاه‌ها را داده‌اند و مقاومت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از مقامت همواره جوانه‌های جدیدی ایجاد شده است. آنها هیچ راهی ندارند جز اینکه به حرف حق فلسطینیان توجه کنند.

این عضو شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: معامله قرن هم موضوع جدیدی نیست و همان معامله‌گری‌های قبلی و سیاست فشار از بالا و معامله از پایین است که سیاست منسوخ شده‌ای است.

رئیس پیشین صدا و سیما در واکنش به اظهارات یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر اینکه گفته است فردای روز قدس هم راهپیمایی برای کسانی برگزار شود که مخالف نابودی اسرائیل هستند، گفت: روز قدس امتحان خود را پس داده است و بحث احساسی و یک روز و دو روز و یک ساعت و دو ساعت نیست. الان چهل سال است که مردم نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا خواسته به حق فلسطینیان را مطرح می‌کنند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: اینکه چند نفر مخالف ولو اینکه جمعیت قابل توجهی هم باشند به دلایل دیگر به بهانه مخالفت با روز قدس بخواهند بیایند هیچ دلیل خاصی بر حق بودن این نیست که آحاد مردم دنیا همراه با روز قدس هستند.

این عضو شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: ما در سال ۸۸ هم این را دیدیم، همه کسانی که به نوعی مخالف بودند فراخوان شدند و در همین تهران در روز قدس آمدند و هیچ کس هم مزاحمشان نشد بلکه آنها بودند که به نمازگزاران تعرض کردند.

وی افزود: تعداد آنان مشخص است یعنی تصاویر تلوزیون را که نگاه کنید معلوم است.

ضرغامی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل شورای عالی انقلاب فرهنگی حل می‌شود؟ گفت: حل شده است. جلسات تشکیل می‌شود، یا رئیس اداره می‌کند یا نایب رئیس. اصلا بن بستی در اداره کشور وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها