کد خبر: ۴۵۷۱۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
آتش سوزی شامگاه پنجشنبه ۹ خردادماه سینما بهمن شیراز را فرا گرفت و با وجود تلاش نیرو‌های امدادی، این سینمای قدیمی در آتش سوخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز شامگاه پنجشنبه در این باره گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز و اعلام وقوع آتش سوزی سنگین ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله خودرو‌های اطفایی را از ۱۰ ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.


محمدهادی قانع اظهار داشت: با اعلام این خبر بلافاصله نیرو‌های امدادی از ۱۰ ایستگاه به همراه خودرو‌های اطفایی، تانکر آب رسان، خودرو‌های حامل دستگاه تنفسی و نوررسان به محل حادثه اعزام شدند؛ اما متأسفانه هجوم شهروندان برای تماشای حادثه کار نیرو‌های امدادی را سخت‌تر کرد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های آتشنشان موفق شدند یک نفر را از میان آتش به‌صورت معجزه آسایی نجات دهند، افزود: در این عملیات بیش از ۱۲ خودرو اطفایی اعزام شد و آتش‌نشانان داوطلب دوشادوش نیرو‌های آتش‌نشان در این عملیات حضور موثر و مفید داشتند.

قانع افزود: نیرو‌های امدادی از سرایت آتش به منازل همجوار سینما جلوگیری کردند و به دنبال این تلاش ها، در این حادثه به هیچ‌یک از شهروندان آسیبی وارد نشد.


سینما بهمن از قدیمی‌ترین سینما‌های شیراز است که در انتهای مجتمع تجاری قدیمی به همین نام در خیابان کریم خان زند واقع شده است.

این سینما مدت‌ها به دلیل تعمیرات تعطیل بوده است و در آن فیلمی نمایش داده نمی‌شد. دوشنبه گذشته خبر تخلیه صندلی‌های این سینما انتقاد‌هایی را به همراه داشت.

در مردادماه سال ۹۶ نیز مباحثی درباره جلوگیری از تخریب این سینما و تبدیل آن به موزه در شورای شهر شیراز مطرح شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها