أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۷۱۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از کاهش قیمت شکر در بازار آزاد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کاهش قیمت شکر در بازار آزاد خبر داد و اظهار کرد: تداوم توزیع گسترده شکر و قند با نرخ مصوب همزمان با کشور در سطح استان زنجان موجب اشباع تدریجی بازار و کاهش قیمت شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: با پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله استان شکر مورد نیاز خانوار، صنف و صنعت از ابتدای سال تامین و نیاز همه بخش‌ها به ویژه صنایع پر مصرف شکر از جمله کارخانجات بیسکویت، شکلات، قند‌ریزی و... به صورت 100 درصد تامین شده است.

وی با بیان اینکه شکر مورد نیاز صنوف (قنادان، بستنی و...) نیز در استان زنجان به صورت کامل تامین شده و این کالا به طور مستمر در حال توزیع است، تاکید کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده در کشور هیچ کمبودی در تامین شکر وجود ندارد، لذا هیچ بهانه‌ای برای گران فروشی قابل توجیه نیست.

جعفری قیمت مصرف کننده شکر فله را حداکثر 3 هزار و 500 تومان و نیز قیمت هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی شده را  4 هزار و 400 تومان اعلام کرد و افزود: فروش بالاتر از این قیمت مصداق گران فروشی است و توسط سازمان‌های نظارتی و تعزیرات برخورد خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بیان داشت: تولید قند نیز به واسطه تامین گسترده و مستمر شکر با نرخ مصوب بیش از نیاز توسط واحدهای قند‌ریزی استان تامین شده و با قیمت حداکثر 5 هزار تومان به صورت فله در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های مجاز عرضه در سراسر استان زنجان می‌توانند از طریق اتحادیه‌های صنفی خود نسبت به تهیه قند و شکر و عرضه به نرخ مصوب اقدام کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به تامین مکفی قند و شکر و تحویل مستمر و گسترده شکر مورد نیاز صنایع مصرف کننده (بیسکویت، شکلات و...) و صنوف (قنادی، بستنی، کیک، نبات و...)، افزایش قیمت‌ها به بهانه گرانی یا کمبود شکر به هیچ عنوان پذیرفته نیست و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گران فروشی مراتب را به سامانه "124" بازرسی گزارش کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها