أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۲۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: حمله تروریستی گروهک ضدانقلاب به راهپیمایان سنندجی دفع و سه نفر از عوامل اصلی به همراه سه قبضه سلاح کلاش، ۱۳ تیعه خشاب جنگی و ۳۹۰ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

به گزارش پایگاه 598، سردار علی آزادی  از دفع یک حمله تروریستی در سنندج خبر داد و اظهار داشت: به‌دنبال خبری مبنی بر اینکه یکی از گروهگ‌های معاند ضدانقلاب و شرور که جیره‌خوار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بودند، قصد اقدامات خرابکارانه و حمله تروریستی به راهپیمایی روز قدس سنندج را داشتند، شناسایی آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و اشراف کامل اطلاعاتی، اعضای گروهک ضدانقلاب در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هر گونه اقدام عملی خرابکاری به دام پلیس افتادند و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در این راستا سه نفر از عوامل اصلی گروهک ضدانقلاب، به همراه سه قبضه سلاح کلاش، ۱۳ تیعه خشاب جنگی و ۳۹۰ تیر فشنگ جنگی از آنان کشف شد.

وی گفت: این اعضای گروهک معاند نظام توسط نیرو‌های پلیس در اطراف سنندج دستگیر شدند و عملیات آنان خنثی شد.

سردار آزادی با اشاره به امنیت و آرامش پایدار در استان بیان کرد: مرز‌ها و سراسر استان کردستان کاملاً به‌صورت محسوس و نامحسوس تحت اشراف و کنترل عملیاتی و اطلاعاتی قرار دارد و اجازه هیچ گونه سوءاستفاده‌ای به معاندین نظام نخواهیم داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها