امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۷۲۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: انگیزه حمله و سوء قصد به مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان شخصی بوده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار علیرضا مظاهری در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: دو نفر که در سوء قصد و ضربه به مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان مشارکت داشتند دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند نفر مظنون را دستگیر کردند افزود: ۲ نفر از مظنونان، که از عوامل اصلی این سوء قصد بودند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.
سردار مظاهری تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را خدشه دار کنند با قدرت برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۳ پنجشنبه شب چند نفر ناشناس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند.

بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان توسط عوامل امدادی ابتدا به بیماستان پورسینای آشخانه منتقل و از آنجا به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شد.

اکنون حال عمومی این مسئول شهرستانی مساعد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها