أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۳۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
طرح های جدید تعریف شده برای تولید لوازم خانگی به نتیجه رسیده و ورود تولیدات جدید، قیمت‌ها را متعادل خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت با بیان این مطلب گفت: ممنوع شدن واردات لوازم خانگی از سال گذشته و جایگزین کردن کسری بازار نیاز به زمان بداشت .
 
کلامی با بیان اینکه ممنوعیت واردات لوازم خانگی شامل برندهایی که در ایران کارخانه دارند و فقط قطعات خود را از خارج وارد می‌کنند، نمی شودافزود: نیاز کشور به لوازم خانگی با توجه به آمار ازدواج و برخی موارد دیگر برآورد شده و در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است.
 
وی افزود: ستاد تنظیم بازار، تولیدکنندگان را ملزم به تأمین نیاز کشور کرده تا بازار این کالا هر چه سریع‌تر به تعادل برسد.
 
 اختصاص دو میلیارد و 800 میلیون دلار ارز دولتی به کالاهای اساسی در سه ماه نخست سال
 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت همچنین گفت: دو میلیارد و 800 میلیون دلار ارز دولتی سه ماه نخست امسال به کالاهای اساسی اختصاص یافت.

وی افزود: این رقم برای واردات ۲۵ قلم کالای اساسی در نظر گرفته شده است.
 
کلامی همچنین گفت: در سه ماهه امسال 3 میلیارد دلار کالای اساسی از گمرکات کشور ترخیص شد و با توجه به برنامه‌ریزی دولت و مجلس، امسال ارز دولتی بیشتری برای تأمین و واردات کالاهای اساسی به کشور تخصیص داده خواهد شد.
 
سال 97، بیش از 10 میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات و تأمین کالاهای اساسی تخصیص داده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها