يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۳۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
علی علیزاده نوشت:
اصل ماجرا این است که معاون اول سابق دولتی که مردم را به صبر اقتصادی علیه تحریم‌ها دعوت میکند، هفته پیش به همسر دومش پیشنهاد طلاق با یک لکسوس حداقل یک میلیارد تومنی و هزار و سیصد و شصت و دو سکه داده و وقتی او نپذیرفته این زن را در منزل پانزده میلیارد تومنی با ضرب گلوله کشته.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، علی علیزاده فعال رسانه‌ای مقیم لندن در کانال تلگرامی خود، درباره قتل میترا استاد (همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران) نوشت:

سلبریتهایی که دستمزدهای میلیاردی‌ می‌گیرند و ابزار پولشویی ابرمیلیاردرها هستند هم به کمک آمده‌اند. مسلما آنها هم با نجفی و جناح سیاسی نجفی قرابت بیشتری دارند.

لیبرالهای داخلی با کمک بی‌بی‌سی هر لحظه حاشیه جدیدی میسازند تا ما را گیج و جای قاتل و مقتول را عوض کنند.

نباید بگذاریم صاحبان قدرت، ذهن ما را با حاشیه‌سازی، استعمار و استثمار و استحمار کنند.

نباید اصل ماجرا را فراموش کنیم. اما اصل ماجرا چیست؟

در ایران امروز که بسیاری از جوانان به خاطر مسایل مالی توان ازدواج ندارند، نجفی برای همسر دومش منزلی پانزده میلیاردی در سعادت آباد تهیه کرده. این دقیقاً یعنی چه؟

امسال بعد از اعتراض بسیار، دولت روحانی حقوق پایه کارگر را به یک میلیون و پانصد هزار رساند. یعنی منزلی که نجفی برای همسر دومش تهیه کرده معادل نه هزار و نهصد و بیست و چهار ماه حقوق پایه کار بوده. یعنی معادل هشتصد و بیست و هفت سال درآمد یک کارگر ایرانی، آنهم اگر هیچ نخورد جز هوا و در این بین در سوانح کار نمیرد.

و نجفی همسرش را هزار و سیصد و شصت و دو سکه مهریه کرده بوده. یعنی معادل حقوق سه هزار و نهصد و چهل و یک ماه یک کارگر ایرانی. معادل سیصد و بییست و هشت سال کار.
و نجفی ادعا کرده هفته پیش برای حق السکوت به همسرش ماشین لکسوس داده.

و فراموش نکن نجفی معاول اول دولتی بود که قول داد هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. و زمانی که نجفی معاون اول بود قیمت پایه حقوق کارگر دویست و سه دلار بود و امروز صد و شانزده دلار.

اصل ماجرا این است: یکی از مهمترین کارگزاران استحاله انقلاب مستضعفان و خمینی و یکی از معماران اصلی نئولیبرالیسم و رفسنجانیسم، در روزهایی که ریاضت اقتصادی به خاطر بازگشت تحریم‌ها زندگی دهک‌های پایین و متوسط ایران را فلج کرده، استطاعت تهیه منزلی با قیمت هشتصد و بیست و هفت سال حقوق یک کارگر فقط برای همسر دومش را داشته.

اصل ماجرا این است که معاون اول سابق دولتی که مردم را به صبر اقتصادی علیه تحریم‌ها دعوت میکند، هفته پیش به همسر دومش پیشنهاد طلاق با یک لکسوس حداقل یک میلیارد تومنی و هزار و سیصد و شصت و دو سکه داده و وقتی او نپذیرفته این زن را در منزل پانزده میلیارد تومنی با ضرب گلوله کشته.

و حالا هم تمامی جناح اشراف و نئولیبرال‌ها بسیج شده‌اند تا این جنایت را تطهیر کنند. روزنامه‌نگاران شرق و آرمان و سازندگی هم لباس رزم پوشیده‌اند. (اصلاً سرمایه‌گذاری صدها میلیاردی روی رسانه برای همین روزهاست.) سلبریتهایی که دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند و ابزار پولشویی ابرمیلیاردرها هستند هم به کمک آمده‌اند. مسلماً آنها هم با نجفی و جناح سیاسی نجفی قرابت بیشتری دارند.

اصل ماجر این است که این اشراف همه چیز ما را به انحصار خود درآورده‌اند. هم اموال و منابع ما را و هم ذهن و احساس و قوه قضاوت ما را. به قتل میرسانند و بعد با ماشین پروپاگاندایشان دستهای آلوده‌شان را هم تطهیر میکنند.

پانوشت: امسال سال دشواری است. سال اتحاد علیه دشمن خارجی. وحفظ امنیت همچنان مهم‌ترین مبنای ما و مقدم بر هرچیزی از جمله عدالت. اما نخواهیم گذاشت امنیت به قیمت جان فرزندان مستضعفان ایران و افغانستان و لبنان در جبهه‌های سوریه تامین شود ولی فاسدانی مثل نجفی پروار شوند و در قصرهایشان جنایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها