يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۳۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
محمود محمدی عراقی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طول مدتی که ایالات متحده از برجام خارج شده است، اروپایی‌ها اقدام عملی و مناسبی در جهت جلب رضایت ایران انجام نداده‌اند. اگر رفتار اروپایی‌ها تغییر نکند بعید است که لوایح پالرمو و CFT تصویب شود.

به گزارش پایگاه 598، محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت ظام در خصوص بررسی لوایح پالرمو و CFT در این نهاد گفت: بررسی لایحه‌ی پالرمو هنوز از کمیسیون‌های تخصصی به مجمع نیامده است. این لایحه به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده است و قرار است هم‌زمان با لایحه‌ی CFT بررسی شود و بعد به صحن مجمع منتقل شود.

وی تصریح کرد: پیش از عید نوروز 98 بررسی این لوایح به کمیسیون‌های تخصصی منتقل شد تا ابعاد همه‌ی لوایح با یکدیگر بررسی شوند. CFT در دستور بررسی نبود و تمرکز اعضا بر روی لایحه‌ی پالرمو بود که پس از بررسی پالرمو با توجه به این‌که هر دو لایحه‌ی پالرمو و CFT به FATF هم ارتباط پیدا می‌کردند، تصمیم بر آن شد که کارشناسی‌ها به صورت مشترک انجام شود و سپس هر دوی لوایح در دستور کار مجمع قرار گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص احتمال تصویب این لوایح اظهار داشت: تصویب این لوایح بستگی به رفتار اروپایی‌ها دارد. اگر رفتار آن‌ها تغییر نکند و به همین روال ادامه داشته باشد بعید است که این لوایح تصویب شود. در طول مدتی که ایالات متحده از برجام خارج شده است، اروپایی‌ها اقدام عملی و مناسبی در جهت جلب رضایت ایران و جبران رفتارهای آمریکا انجام نداده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها