امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۵۷۳۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: شناخت و حراست از دستاوردهای امام(ره) و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمدعلی عظیمی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضورخانواده‌های معظم شهدا، مردم، مسوولان و بسیجیان در حیسینه رستگاران شهرستان دهگلان، ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه تفکرات، رفتار، اندیشه‌ها و مبارزات امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است، اظهار داشت: باید با برگزاری هرچه باشکوهتر چنین مراسمی این الگو باید به نسل‌.های جدید معرفی شود.

وی افزود: مراسم ارتحال امام فرصتی است تا ما بتوانیم بیشتر و بهتر با اندیشه‌های امام اشنا شویم و بتوانیم راه نورانی این بزرگوار را ادامه بدهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان افزود: امام راحل یک مرجع بزرگ دینی، سیاستمدار و عارفی بزرگ بود که در تاریخ بی‌نظیر است و ملت بزرگ ایران همواره قدردان زحمت‌های امام بوده، هست و خواهد بود.

حجت‌الاسلام عظیمی با بیان اینکه امام یک حقیقت همیشه زنده است، افزود: نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب بوده، هست و خواهد بود.

وی در پایان خطاب به مسوولان گفت : شناخت و حراست از دستاوردهای امام(ره) و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.

امام جمعه شهرستان دهگلان نیز ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) ابرمرد قرن کسی بود که توانست دنیای استکبار را متحول کند.

ماموستا عارف عنایتی اعلام کرد: استکباری که دست به دست هم داده بودند که از لیبرال و کمونیست‌ها حکومتی جهانی تشکیل دهد اما امام راحل با بصیرت و آگاهی توانست در مقابل نقشه شوم کسانی که می‌خواستند اسلام را ساقط کنند بایستد و حاکمیت اسلامی را در ایران اسلامی استقرار دهد‌

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی عزت و احترام مردم ایران اسلامی پایمال شده بود اما امروز عزت و افتخار ایران اسلامی مدیون رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شهدای جان برکفی بود که برای استقلال و آزادی این کشور اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل با حمایت و پشتیبانی مردم ایران اسلامی با سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توانسنتند حکومتی را ساقط و حکومت اسلامی را در ایران اسلامی مستقر نمایند،
گفت: امروز رسالت سنگین بر دوش ماست که باید از دستاوردهای انقلاب حمایت کنیم هر چند تبعیض، اختلاس و گرانی در کشور هست اما آنچه خواسته امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، این نیست که آلان در کشور وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها