أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۳۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
مدیر رابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک از اعضای یگان حفاظت بندر شهید رجایی بر اثر حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، ادهم رضوانی بیان داشت: در حادثه آتش سوزی امروز یکی از پرسنل حدود ۵۱ ساله یگان حفاظت بندرشهید رجایی به نام «محمد بهادری» بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از انفجار کانتینر جان خود را از دست داد.

     

وی عنوان کرد: این فرد باسابقه بر اثر جراحت ناشی از انفجار بر بدنش راهی بیمارستان صاحب الزمان (عج) و بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

رضوانی خاطرنشان کرد: عصر امروز (۱۵ خرداد) یک دستگاه ریچ استاکر فرسوده در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم دچار سانحه آتش سوزی شد که به دلیل همجواری آن با بشکه های روغن پایه و قیر، دامنه حریق افزایش یافت و به دلیل مشتعل شدن قیر، موجب انفجار شد که ترکش های آن به یکی از کارکنان گارد بندر شهید رجایی برخورد کرد.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها