يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۳۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
یکی از ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد زهکلوت در درگیری با اشرار به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری شهدای ناجا، ساعاتی قبل گروهبان یکم «محمد امین الله دادی» از نیروهای یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبارجنوب هنگام گشت زنی در مناطق محدوده دشت جازموریان در درگیری با اشرار مسلح به سبب اصابت مستقیم گلوله به شهادت رسید.


شهید الله دادی در شب مبارک عید سعید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی متأهل و اهل عنبرآباد بوده و به تازگی در این یگان مشغول خدمت شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها