أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۳۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تایید خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش از عدم همکاری دولت برای اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان، تحقق مطالبات این قشر و حوادث اخیر مدارس به عنوان دلایل این استعفا یاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تایید خبر استعفای وزیر آموزش و پرورش از عدم همکاری دولت برای اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان، تحقق مطالبات این قشر و حوادث اخیر مدارس به عنوان دلایل این استعفا یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ما، جبار کوچکی‌نژاد ، ضمن تایید خبر استعفای محمد بطحائی، گفت: بعد از انتشار این خبر با برخی مسئولان وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتم و آنها صحت آن را تایید کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در بیان دلیل استعفای وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: آقای بطحائی انتظاراتی را ایجاد کرده بود از جمله اینکه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را در دو سال اول اجرای برنامه عملیاتی کرده، مطالبات این قشر را پرداخت کند، اقتصاد این وزارتخانه را بهبود بخشد، کمبود نیروی انسانی این بخش را از طریق ایجاد ردیف در دانشگاه فرهنگیان جهت پذیرش دانشجو به عنوان معلم حل کند، اعتبارات لازم به حوزه پرورشی برای جذب مربیان و مشاوران پرورشی را تخصیص دهد، ضمن اینکه حوادثی که به تازگی در مدارس اتفاق افتاد نیز یکی از عوامل استعفای وزیر آموزش و پرورش بود.

وی تصریح کرد: عدم تحقق وعده‌های وزیر آموزش و پرورش برای بهبود حوزه آموزشی کشور نشان می‌دهد که در دولت همکاری خوبی با وی وجود نداشته است، به همین دلیل آقای بطحائی نمی‌توانست کارها را در این وزارتخانه به نحوه مطلوبی جلو ببرد.

تداوم فعالیت بطحائی به نفع نظام آموزش و پرورش بود

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بیان تاثیر این استعفا بر نظام آموزشی کشور، تاکید کرد: آقای بطحائی از بدنه آموزش و پرورش بوده و مسیرهای مختلف آموزشی را طی کرده بود و تجارب خوبی در بخش‌های مختلف این وزارتخانه داشت و اگر دولت در جهت رفع مشکلات حوزه آموزشی با وی همکاری می‌کرد به نفع کشور و نظام آموزش و پرورش بود.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در شرایط کنونی مدت زمانی که طی می‌شود تا وزیر جدید از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد و روی کار بیاید، به نظام آموزش و پرورش آسیب وارد خواهد کرد

منبع خبر: خانه ملت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها