يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۳۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی جوانان را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۱۶ تفلیس گرجستان، ۲۰۱۷ توکیو ژاپن و ۲۰۱۸ تاشکند ازبکستان توانستهِ 3 سال متوالی سکوی نخست را فتح کند، امروز برای چهارمین بار این عنوان را به خود اختصاص داد.

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نشان نقره و ۹ گردن آویز برنز و کسب ۶۲۲ امتیاز برای چهارمین سال متوالی بر سکوی نخست ایستاد.

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان با 10 ملی‌پوش‌؛ حسین‌ نجفی (دسته ۶۱ کیلوگرم)، روح‌الله‌ بیرالوند (دسته ۷۳ کیلوگرم)، حسین سلطانی (دسته ۸۱ کیلوگرم)، محمد حسینی (۸۹ کیلوگرم)، افشین طاهری (دسته ۹۶ کیلوگرم)، علی قاسمی و امیر عزیزی (دسته ۱۰۲ کیلوگرم) و علیرضا لطفی (دسته ۱۰۹ کیلوگرم)، علیرضا یوسفی و علی داودی (دسته ۱۰۹+کیلوگرم) ۶۲۲ امتیاز را کسب کرد و برای چهارمین سال متوالی پس از سالهای ۲۰۱۶ تفلیس گرجستان، ۲۰۱۷ توکیو ژاپن و ۲۰۱۸ تاشکند ازبکستان قهرمان شد.

* رده بندی امتیازی نیز به شرح زیر است:
1- ایران 622 امتیاز

2- آمریکا: 553  امتیاز

3- ژاپن: 522 امتیاز



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها