به گزارش پایگاه 598، امیر خجسته در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه متناسب با تورم‌، حقوق‌ها باید افزایش یابد اظهار کرد: تورم در برخی از بخش‌ها 300 تا 400 درصد بوده که به عنوان نمونه می‌توان به کاغذ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه آیا می‌توانیم به دانش‌آموزان بگوییم کاغذ نیست و مدرسه نرو؛ افزود: دولت همانطور که قانون افزایش قیمت آب، برق و گاز را اعمال کرده است، قانون افزایش حقوق متناسب با تورم را نیز اجرا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت هنوز قانون افزایش 400 هزار تومانی حقوق را اعمال نکرده است تصریح کرد: این مسأله در کمیسیون بودجه در حال بررسی است و این یعنی بلاتکلیفی که در شأن مردم نیست.

وی با بیان اینکه اگر استدلال قانونی وجود دارد مردم را در جریان بگذارند ادامه داد: یک بازنشسته با حقوق یک‌میلیون و 200 هزار تومان و یا مستمری‌بگیر با 500 هزار تا 700 هزار تومان چگونه می‌تواند امور خود را بگذراند؛ آیا این عدالت است؟

خجسته با اشاره به اینکه مسؤولان بی‌توجه نباشند و فشار را بر روی دوش مردم رها نکنند خاطرنشان کرد: نرخ‌گذاری، قیمتگذاری و ستاد تنظیم بازار رها شده است و دلالان در حال مدیریت بازار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق مصوبه مجلس است و باید اجرا شود گفت: چرا در بحث حقوق مجلس و دولت تعلل می‌کنند؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی مقابله با استکبار محقق می‌شود که مردم آسیب نبینند اظهار کرد: ما باید حقوق و معیشت مردم را به طور کامل باید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیأت رئیسه مجلس باید به صورت بحث افزایش حقوق را تعیین تکلیف کند افزود: این تعلل‌ها بی‌حرمتی به مردم است.