أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۷۴۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
چگونه نظریات فقهی را با نظریات پوزیتویستی مقایسه کنیم!
شهر مقدس قم میزبان برگزاری نشست تخصصی تبیین الگوی ساخت(الگوی نظام سازی اسلامی-مفاد خانه ۱/۱/۱ نقشه الگوی پیشرفت اسلامی) است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه این نشست-که چهارمین نشست با این موضوع است- در ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ در محل سالن شهید چمران بنیاد خاتم الاوصیاء شهر قم برگزار می شود و در آن چارچوب کلی الگوی ساخت-که یکی از الگو های بخش مدیریت نقشه الگوی پیشرفت اسلامی است(مفاد خانه ۱/۱/۱ نقشه الگوی پیشرفت اسلامی)- تبیین می گردد.

شایان ذکر است که الگوی ساخت، روش نظام مقایسه میان نظریات فقهی و نظریات پوزیتویستی را تشریح می کند و در مقایسه با مدل های آینده پژوهی و ماتریس Swot دقت بالاتری در مدیریت مجموعه ها را برای مدیران و کارشناسان تأمین می کند. انتهای پیام 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها