يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۴۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی فرودگاه شیراز علت پیدا کردن 13 نفر از هواپیمای شیراز-تهران را تشریح نمود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، احسان استوار، مدیر روابط عمومی فرودگاه شیراز پیداه کردن 13 مسافر پرواز شماره 039 کاسپین، شیراز — تهران را به علت بالا رفتن درجه حرارت دما و نیاز به سبک کردن هواپیما اعلام نمود.

استوار در تشریح ماجرا گفت: این پرواز ورودی عسلویه بوده و قرار بود ساعت 14:15 از شیراز انجام شود اما با تاخیر 40 دقیقه وارد فرودگاه شیراز شد. همین امر سبب بالا رفتن درجه حرارت دما شد و زمانی که درجه حرارت بالا رود باید هواپیما سبک‌تر از دیگر اوقات باشد به همین دلیل 13 نفر از مسافران با رضایت خود از هواپیما پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شیراز همچنین افزود که این 13 نفر با پرواز بعدی به مقصد خود پرواز خواهند نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها