يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۴۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
حمیدرضا علی‌عسگری برای دریافت طلب خود از پرسپولیس شاید به ای‌اف‌سی شکایت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا علی‌عسگری بازیکن سابق پرسپولیس که نزدیک به ۸‌سال در جمع سرخپوشان حضور داشت، به دلیل مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

این بازیکن برای گرفتن طلب خود بارها به فدراسیون مراجعه کرده و با پرداخت هزینه دادرسی، تشکیل پرونده داده بود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی مدارک علی‌عسگری، حکم به نفع این بازیکن صادر و باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت طلب این بازیکن کرد.

پرسپولیس تا امروز از پرداخت طلب این بازیکن به بهانه‌های مختلف طفره رفته و علی عسگری که برای محروم نشدن پرسپولیس از آسیا، مدتی پیگیر شکایت خود نبود، حالا با پایان لیگ‌برتر درپی دریافت طلب کهنه خود شده، ولی پاسخ شفافی از مدیران این باشگاه دریافت نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها