يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۴۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سارقی که از خانه‌ای ۲۰ میلیارد تومان طلاجات، ارز، وجه نقد و... به سرقت برده بود دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری طی تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که منزلش واقع در زعفرانیه توسط سارق یا سارقین به سرقت رفته است، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۲۲ دربند به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی به کارآگاهان ادعا کرد که  ساعت 12 به اتفاق خانواده جهت خرید از منزل خارج شده و پس از بازگشت در ساعات پایانی شب متوجه شکستگی پنجره بالکن مشرف به خیابان شده است. وی پس از ورود به منزل نیز متوجه شده که سارق یا سارقین اموالی از جمله طلاجات، جواهرات گران قیمت، وجه نقد، ارز و ساعت مچی در مجموع به ارزش تقریبی بیست میلیارد تومان را به سرقت برده‌اند. 

بنابراین کارآگاهان با توجه به اظهارت مالباخته بلافاصله به محل سرقت رفته و با انجام تحقیقات اولیه و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مربوط به محل سرقت و ساختمان های همجوار سه سارق را شناسایی کردند و با توجه به شیوه شگرد سارقان طی اقدامات پیچیده پلیسی و با بهره گیری از سوابق مجرمان سابقه‌دار یکی از سارقان به نام فرشاد که جوانی 25ساله است و سوابق کیفری متعددی دارد را شناسایی کردند. 

پس از ارجاع نتیجه تحقیقات به مقام قضایی بازداشت متهم در دستور کار قرار گرفت که اوایل خرداد ماه سال جاری با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در یکی از محلات جنوب شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پایگاه پلیس منتقل شد.

در تحقیقات مقدماتی از متهم وی هرگونه انجام سرقت را انکار کرد اما زمانی که با دلایل پلیس مواجه شد به ناچار به انجام سرقت اعتراف کرد و گفت که این سرقت را به همراه دو تن از همدستانش در محدوده شمال تهران انجام داده است و در ادامه اموال را به مالخر فروخته است.

 بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت، وی با صدرو قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی و دستگیری همدستان و خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها