يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۴۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی معتقد است وزارت آموزش و پرورش تبدیل به حزب شده است که سکاندار بعدی این وزارتخانه باید این روند را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید فردی را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش انتخاب کند که شاخص‌های لازم برای مدیریت این وزارتخانه را داشته باشد، گفت: پس از بطحایی وزیر آموزش و پرورش باید اجرای سند تحول را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه 8 سال از ابلاغ سند تحول می‌گذرد تاکنون زیرساخت‌های لازم برای اجرای این سند بالادستی فراهم نشده است این درحالی است که سند 2030 به‌صورت یک‌شبه اجرایی شد.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه فردی باید سکان وزارت آموزش و پرورش را به‌دست بگیرد که معتقد به تحول در این وزارتخانه باشد، افزود: در وزارتخانه‌ای که باید به بحث پرورش ارزش صدچندانی قائل شد، متأسفانه هیچ اقدام مناسبی در این زمینه انجام نمی‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه تبعیض در آموزش نیز باید از بین برود، اظهار داشت: سکاندار بعدی وزارت آموزش و پرورش یکی از برنامه‌هایی که باید در سرلوحه کار خود قرار دهد این است که تغییراتی در متون درسی ایجاد و مانع از فعالیت نفوذی‌ها در این وزارتخانه شود.

سلیمی با تذکر اینکه باید از نگاه‌های سیاسی در وزارت آموزش و پرورش دوری شود، عنوان کرد: متأسفانه وزارت آموزش و پرورش در کشور ما تبدیل به دفتر حزب شده است که باید این روند تعطیل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها