يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سرپرست جدید آموزش و پرورش چهره ای علمی پژوهشی دارد و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی است.
به گزارش پایگاه 598، با معرفی سید جواد حسینی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش پرونده گمانه زنی ها بسته شد و از فردا وزارتخانه آموزش و پرورش با سرپرست اداره خواهد شد.

سید جواد حسینی متولد ۱۳۴۶ و دارای دکترای تخصصی جامعه شناسی از دانشگاه ملی، دولتی و آکادمی علوم روسیه است.

وی لیسانس پژوهشگری اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه اصفهان را در روزمه تحصیلی خود دارد.

از سوابق اجرایی وی می توان به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و قائم مقام استاندار خراسان رضوی (۹۵-۹۷)، معاونت کردشگری زیارت استانداری خراسان رضوی در سال ۹۷، مدیر کل آمورش و پرورش استان خراسان رضوی (۹۲-۹۵)، فرماندار مشهد مقدس (۸۲-۸۴)، مدیر کل امور اجتماعی و انتخابات استانداری خراسان (۸۰-۸۲)، مشاور عالی استانداری خراسان رضوی معاون فرمانداری مشهد (۷۹-۸۰)، سرپرست فرماندار سبزوار (۷۹)، عضو شورای اسلامی شهرستان سبزوار (۷۷-۸۱) و رئیس شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خراسان رضوی، (۹۵-۹۷) اشاره کرد.

وی همچنین یک دوره ریاست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، ریاست استانی هیئت امنایی دانشگاه فرهنگیان را به عهده داشته است.

حسینی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مشهد است و در سالهای ۹۰ و ۹۱ به عنوان استاد نمونه کشوری دانشگاه فرهنگیان برگزیده شده است.

وی همچنین در زمینه فعالیت‌های علمی وپژوهش، تالیف کتب و مقالات داخلی و خارجی هم آثاری داشته است. او دارای ۱۳ عنوان کتاب تالیفی و ده ها مقاله داخلی و بین المللی است.

گفته می شود او در سال ۹۶ نیز یکی از گزینه های دولت برای وزارت آموزش و پرورش بوده است.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها