يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام سالک در نطق میان دستور:
نماینده اصفهان گفت: آقای ظریف به اینستکس که کاغذی بیش نیست دلخوش نکنید چراکه به اروپاییان همانند ‌آمریکایی‌ها اعتمادی نیست.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد) مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: پایان آ‌مدن ماه مبارک رمضان و گذشت سی سال از ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد مصادف بود، اگر قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به دو قطب شرق و غرب بین ابرقدرت‌ها تقسیم شده بود و ملت‌ها و مردم بی‌گناه مال المصالحه جنگ این دو ابرقدرت بودند و گرفتار غارت اموال و خون ریزی‌های شدید بودند، اما امروز با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب نبرد بسیار سختی بین اقتدار اسلام ناب و استکبار سلطه جهانی است.

وی ادامه داد: قرآن در کلام نورانی خود در این باره چنین بیان می‌فرماید که استکبار و سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیست و اذناب آن‌ها و به ترسیم کشیدن نابودی آن‌ها یعنی جریان باطل، جریان استکبار و سلطه جهانی است و از طرف دیگر در یک کلام تمام کافران و مشرکان از بین خواهند رفت و نوید نصرت و پیروزی اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی می‌دهد.

حجت‌الاسلام سالک اظهار کرد: شیطان بزرگ با به کارگیری تمام ابزار‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با تکیه بر ابزار رشد تکنولوژی و فضای مجازی در یک جنگ تبلیغاتی و اقتصادی تمام عیار به مقابله با انقلاب اسلامی و امت مسلمان و غیور ایران اسلامی برخاسته و این تصمیم را دارد که نور خدا را یعنی تجلی قرآن و عترت انقلاب اسلامی و ولایت را خاموش کند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: نمود این امر در جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ آشکار شده و این مطلبی قابل توجه است، اما به اذن الهی نخواهد توانست و شاهد گسترش فرهنگ اسلام ناب و انقلابی در تمامی نقاط جهان هستیم و به عنوان نمونه حضور مردم شریف ایران در بیش از ۹۵۰ نقطه در ایران و نیز بیش از ۱۰۰ نقطه در کشور‌های جهان در روز قدس که میراث حضرت امام (ره) است با هدف محو اسرائیل و بازگشت فلسطینیان به سرزمین آ‌با و اجدادی خود که باید گفت آن روز که خیلی دیر نیست عملی خواهد شد.

وی افزود: فرهنگ مقاومت و ایستادگی را با وحدت کلمه حول محور حاکمیت دینی امام به ما آموخت و خداوند نور خود را تمام می‌کند و اسلام ناب را با هدایت  رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم و ملت‌های آزاده جهان در سراسر دنیا در سایه حکومت عدل الهی به سرپرست حضرت حجت (عج) تمام خواهد کرد اگرچه این امر خوشایند استکبار نیست.

حجت‌الاسلام سالک بیان کرد: من با صدای بلند به سران آمریکا، اسرائیل و اروپا و همچنین مزدوران آ‌نها در منطقه و وابستگان داخلی آن‌ها عرض می‌کنم که «موتو به غیضکم» یعنی شما باید در این عصبانیت بمیرید که اثری از شما باقی نخواهد بود و آنچه باقی می‌ماند تحقق اسلام ناب است.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: مردم عزیز ایران امروز ما و شما میراث‌دار هزاران شهید، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستیم که از قیام خونین ۱۵ خرداد تاکنون با قدرت و اقتدار و سرافرازی این مرز و بوم را رقم زدند و شما مردم شریف با پشتیبانی از ولایت فقیه ۴۰ سال دستاورد‌های مهم حکومت اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشیده‌اید و برای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با تکیه بر فرهنگ مقاومت دفاع کرده‌اید و امروز قدرت بازدارندگی ملت شریف ایران ستودنی است.

وی خطاب به مسئولان افزود:، ما مسئولین در قوای سه گانه، قوه مقننه، مجریه و قضاییه و سایر نهاد‌های مربوطه موظف هستیم به عنوان خادم شما ملت و به عنوان امانت‌دار به نمایندگان شما در صراط توحید و ولایت مسیر تعیین شده حضرت امام (ره) را با حرکتی هوشمندانه و اطاعت از مقام معظم رهبری با عزت، حکمت و اقتدار طی الطریق نماییم.

حجت‌الاسلام سالک بیان کرد: امروز کشور ما در قالب وضعیت نگران کننده معیشت مردم در دوران رکود اقتصادی و تورمی است که مردم را گرفتار تورم و گرانی نموده است آن هم بدون هیچ گونه نظارتی و توصیه ما در این زمینه به مسئولین این است که با تکیه بر اصل ما می‌توانیم و روحیه جهادی و مدیریت انقلابی دست در دست هم داده بر مشکلات مردم فائق آمده و آن را حل کنیم.

نماینده مردم اصفهان افزود: آقای ظریف به اینستکس که کاغذی بیش نیست دل خوش نکنید که نمی‌کنید چراکه به اروپاییان همانند آمریکایی‌ها اعتمادی نیست و مذاکره سم است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها