يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۵۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
ذوالنوری:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات یکساله فرهنگیان به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ آنان آینده و زندگی خودشان را به این وعده‌ها گره زده‌اند، دولت به وعده های خود درباره فرهنگیان عمل کند.

به گزارش پایگاه 598، مجتبی ذوالنوری در تذکری خطاب به رئیس جمهوری گفت: شما وعده داده بودید با مردم صادقانه رفتار کنید، تعداد اساتید، کارمندان و شاگردان در وزارت آموزش و پرورش حدود ۱۶ میلیون نفر و جمعیتی این وزارتخانه بیشتر از جمعیت برخی کشورهای اروپایی است.


وی افزود: آیا به نظر شما مردم این استدلال را می‌پذیرند که وزیر چنین وزارتخانه گسترده‌ای به احتمال نسیه نماینده شدن، نقد این وزارتخانه را رها کند و برای کاندیداتوری استعفا دهد؟


ذوالنوری خطاب به رئیس جمهوری ادامه داد: آیا موافقت شما با استعفای آقای بطحائی مشابه استعفای وزیران دیگر است.


وی افزود: وزیر آموزش و پرورش چقدر برای رتبه‌بندی فرهنگیان و حل مشکلات معیشتی و حقوقی معلمان تلاش کرد، معوقات یکساله فرهنگیان به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و برخی فرهنگیان خرید خدمت هستند و در نقاط دور افتاده زحمت می‌کشند. آنان آینده و زندگی خودشان را به این وعده‌ها گره زده‌اند پس چرا دولت برای حل مشکلات این وزارتخانه کاری نمی‌کند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور بیاید و اعلام کند که یکماه خورد و خوراکش را مانند مردم می‌کند، ببینیم می‌تواند یکماه دوام بیاورد.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر روحانی اظهار داشت: مشکلات کشور راه حل دارد و نباید این مشکلات را گردن بی‌اختیاری خودتان بیندازید. در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گسترده‌ترین اختیارات به شما داده شد چرا فرافکنی می‌کنید و مشکلات را پای ناکارآمدی نظام می‌گذارید.


وی تصریح کرد: هرجا نیروهای انقلاب وارد عمل شده شاهد پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها از جمله سلول‌های بنیادین، فناوری‌های جدید هسته‌ای، شبیه‌سازی، صنایع دفاعی و موشکی بودیم که این تحیر دشمن و دوست را به دنبال داشت. در مقابل هرجا روحیه ضعیف، سوءمدیریت و فاصله از ارزش‌ها حاکم شد، شاهد ویرانی بودیم.


وی رئیس جمهوری را خطاب قرار داد و گفت: حل مشکلات مردم از خودگذشتگی، ایثار و مدیریت جهادی نیاز دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها